امام جمعه اهل سنت قشم عملیات های انتحاری فرقه های تکفیری را محکوم کرد

رئیس شورای روحانیت و امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم طی انتشار بیانیه ای بر محکومیت عملیات های انتحاری و تخریبی توسط فرقه های تکفیری و افراطی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری هرمزآنلاین ؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، ˈشیخ عبدالرحیم خطیبیˈ در این بیانیه […]

رئیس شورای روحانیت و امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم طی انتشار بیانیه ای بر محکومیت عملیات های انتحاری و تخریبی توسط فرقه های تکفیری و افراطی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزآنلاین ؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، ˈشیخ عبدالرحیم خطیبیˈ در این بیانیه افزود: عملیات انتحاری و تخریبی توسط فرقه های تکفیری و افراطی، خطرناک ترین فتنه و بزرگترین جنایتی است که در حال حاضر علیه اسلام و مسلمانان صورت می گیرد.

وی بیان داشت: چون از یک طرف چهره نورانی و زیبای اسلام را نشانه گرفته و آن را در انظار جهانیان زشت و خشن جلوه داده، اسلام را دین خشونت و ترور معرفی می کند و از طرف دیگر به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی گناه جنایت هولناکی علیه امت اسلام و بلکه علیه بشریت محسوب می شود.

رئیس شورای روحانیت قشم اظهارکرد: به تعبیر قرآن کریم هر فردی که انسانی را به ناحق به قتل برساند گویا بشریت را قتل عام کرده و از سوی دیگر این رفتارها زمینه ساز تفرقه مذهبی گسترده و خطرناکی در بین امت اسلام می تواند باشد.

خطیبی اذعان داشت: بدون شک طراحان و کارگردانان اصلی این جنایات هولناک دشمنان قشم خورده اسلام و مسلمانان هستند که زیرکانه و حساب شده اهداف شومی را دارند دنبال می کنند که هیچ عکس العملی بهتر از هوشیاری، بصیرت، وحدت کلمه و یکپارچگی مسلمانان نمی تواند آنان را در اهدافشان ناکام بگذارد.