افشارزاده: در جریان برگزاری انتخابات اسکیت نیستم/ شاید ایرادی نگیرند

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: به دلیل حضورش در بازی‌های داخل سالن آسیا در جریان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکیت نیست. به گزارش هرمزبه نقل ازفارس، در نشست خبری شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا، وی در پاسخ به سوال خبرنگاران ایرانی درباره برگزاری مجامع انتخاباتی در ایران اعلام کرد که ایران حق برگزاری […]

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: به دلیل حضورش در بازی‌های داخل سالن آسیا در جریان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکیت نیست.

به گزارش هرمزبه نقل ازفارس، در نشست خبری شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا، وی در پاسخ به سوال خبرنگاران ایرانی درباره برگزاری مجامع انتخاباتی در ایران اعلام کرد که ایران حق برگزاری هیچ انتخاباتی را ندارد.

این در حالی است که روز ۱۶ تیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت برگزار شد و فریبا محمدیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان کمیته ملی المپیک در این مجمع حضور نداشتند. البته حمید سجادی، به عنوان رئیس مجمع هم یکی از غایبان بود.

بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره به فارس گفت: زمانی که مجمع برگزار شد ما در ایران نبودیم و در جریان موضوع قرار نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که شیخ احمد اعلام کرده بود نباید هیچ انتخاباتی در ایران برگزار شود، اظهار داشت: در این خصوص از سجادی بپرسید، اما انتخابات کشتی برگزار نشد.

افشارزاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است IOC به این انتخابات ایران بگیرد، گفت: نمی‌دانم. شاید چون این فدراسیون با فدراسیون جهانی خود مشکلی نداشته، ایرادی به انتخاباتش وارد نباشد.