افزایش صد درصدی کرایه حمل خودرو به قشم

در سومین روز سال ۱۴۰۱ در یک اقدام بدون اطلاع رسانی قبلی و در اوج پیک حضور مسافران کرایه حمل خودرو توسط لندینگ کرافت ها افزایشی بیش از صد درصد داشت. بر اساس نرخنامه جدید کرایه خودروهای سواری جدید که پیش از این ۴۴۸۰۰ تومان بود به ۹۴۰۰۰ هزار تومان افزایش یافت. کرایه وانت از […]

در سومین روز سال ۱۴۰۱ در یک اقدام بدون اطلاع رسانی قبلی و در اوج پیک حضور مسافران کرایه حمل خودرو توسط لندینگ کرافت ها افزایشی بیش از صد درصد داشت.

بر اساس نرخنامه جدید کرایه خودروهای سواری جدید که پیش از این ۴۴۸۰۰ تومان بود به ۹۴۰۰۰ هزار تومان افزایش یافت. کرایه وانت از ۵۰۰۰۰ تومان به ۱۱۱۰۰۰ تومان ، خاور از ۶۰۰۰۰ تومان به ۱۲۷۰۰۰ تومان ، مینی بوس از ۷۰۰۰۰ تومان به ۱۵۴۰۰۰ تومان ، ده چرخ از ۹۰۰۰۰ تومان  به ۱۷۸۰۰۰ تومان ، تریلی از ۱۶۰۰۰۰ تومان به ۲۸۳۰۰۰ تومان و اتوبوس از ۱۷۰۰۰۰ تومان به ۲۹۶۰۰۰ تومان  افزایش یافت.

این افزایش قیمت که شامل همه ساکنان بومی و مسافرین شده است با واکنش مردم جزیره قشم مواجه شده و خواستار توضیح مسئولان و کاهش قیمتها شده اند. لازم به ذکر است افزایش نرخ کرایه حمل خودرو موجب بالا رفتن قیمت کالاها و ارزاق مورد نیاز مردم خواهد شد.