افتتاح اولین شعبه رستورانهای پرسپولیس در تهران

اولین شعبه رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس در تهران افتتاح خواهد شد.اولین شعبه رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس در تهران افتتاح خواهد گردید. مرکز رستورانی پایتخت خیابان ستارخان شاهد اولین شعبه رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس در تهران خواهد بود. به گزارش اول نیوز ، اکثر همسایگان تجاری این شعبه از افتتاح […]

اولین شعبه رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس در تهران افتتاح خواهد شد.اولین شعبه رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس در تهران افتتاح خواهد گردید. مرکز رستورانی پایتخت خیابان ستارخان شاهد اولین شعبه رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس در تهران خواهد بود.

به گزارش اول نیوز ، اکثر همسایگان تجاری این شعبه از افتتاح این رستوران اظهار خوشنودی نمودند و اعلام کردند افتتاح این رستوران رونق بی سابقه ای به مغازه های همسایه و خیابان ستارخان خواهد داد.

با توجه به استقبال بی نظیر مردم و ثبت نام آنها برای حضور در شب افتتاحیه این شعبه تاکنون ، پیش بینی می گردد در شب افتتاحیه این شعبه با حضور ستارگان تیم پرسپولیس و سردار رویانیان حداقل ۲۰۰۰ نفر حضور داشته باشند.

طبق اعلام مسئولین ، همه علاقه‌مندان نیز می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۷۱۸۱ هم برای حضور در شب افتتاحیه ثبت نام نمایند و هم در قرعه کشی یک سال غذای رایگان برای یک نفر شرکت نموده و برنده خوش شانس رستوران های زنجیره ای باشگاه پرسپولیس باشند.