اعلام برنامه کامل قرمزپوشان تا ۲۳ تیر ماه

با تصمیم مسئولان و کادر فنی پرسپولیس حضور لیدری که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود در تمرین قرمزپوشان ممنوع شد.حضور لیدرهای مختلف در تمرین پرسپولیس و برخی افراد سودجو باعث شده است تا مسئولان باشگاه پرسپولیس تدابیری بیاندیشند تا از حضور چنین افرادی در تمرین قرمزپوشان جلوگیری شود. از همین رو پس […]

با تصمیم مسئولان و کادر فنی پرسپولیس حضور لیدری که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود در تمرین قرمزپوشان ممنوع شد.حضور لیدرهای مختلف در تمرین پرسپولیس و برخی افراد سودجو باعث شده است تا مسئولان باشگاه پرسپولیس تدابیری بیاندیشند تا از حضور چنین افرادی در تمرین قرمزپوشان جلوگیری شود. از همین رو پس از تمرین شب گذشته پرسپولیس مقرر شد لیدری که در انتخابات ریاست جمهوری کاندید شده بود و با شکل و شمایل خاص خودش در تمرینات تیم‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی شرکت می‌کند دیگر در تمرین پرسپولیس در درفشی‌فر حضور پیدا نکند. این موضوع به اطلاع لیدر مورد نظر پس از تمرین روز گذشته رسید.

به گزارش فارس، همچنین پس از اینکه علی دایی برنامه‌های خود را تا تاریخ ۲۳ تیر ماه به بازیکنان ارائه کرد، جمع بندی شد که بازیکنان تا تاریخ اعلام شده همه برنامه را انجام دهند. برنامه کامل علی دایی تا ۲۳ تیر به شرح زیر است.

تمرین در روز سه‌شنبه ۱۱ تیر بعداز ظهر انجام می شود

چهارشنبه ۱۲ تیر بازی دوستانه با تراکتورسازی تبریز

پنجشنبه ۱۳ تیر دو نوبت تمرین صبح و بعداز ظهر

جمعه ۱۴ تیر تعطیل

شنبه ۱۵ تیر نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین

یکشنبه ۱۶ تیر بازی دوستانه با استقلال صنعتی

دوشنبه ۱۷ تمرین یک جلسه تمرین ریکاوری

سه‌شنبه ۱۸ تیر تمرین دو نوبت صبح و بعداز ظهر

چهارشنبه ۱۹ تیر تمرین دو نوبت صبح و بعداز ظهر

پنجشنبه ۲۰ تیر بازی دوستانه با فولاد خوزستان

جمعه ۲۱ تیر استراحت

شنبه ۲۲ تیر تمرین دو نوبت صبح و بعداز ظهر

یکشنبه ۲۳ تیر بازی دوستانه که حریف تا کنون مشخص نشده است.