اعطای ۸۰ گواهینامه آموزشیار قرآن در مؤسسه قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم

به  ۸۰ نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم که در آزمون‌های پایان دوره موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده‌اند، گواهینامه اعطا شد. عباس بازماندگان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی، در رابطه با اعطای این گواهینامه‌ها گفت: به منظور ایجاد انگیزه در قرآن‌آموزان به […]

به  ۸۰ نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم که در آزمون‌های پایان دوره موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده‌اند، گواهینامه اعطا شد.

عباس بازماندگان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی الضحی، در رابطه با اعطای این گواهینامه‌ها گفت: به منظور ایجاد انگیزه در قرآن‌آموزان به ۸۰ نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه پیامبراعظم(ص) قشم که در آزمون‌های پایان دوره موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده‌اند، گواهینامه اعطا شد و این گواهینامه‌های آموزشی از سوی دارالقرآن سازمان تبیلغات اسلامی هرمزگان اعطا شد.

وی اظهار کرد: دوره تربیت آموزشیار قرآن به مدت سه ماه در قالب کلاس‌های حضوری و به صورت مستمر برگزار شد و این دوره آموزشی مورد استقبال گسترده مردم شهرستان  قرار گرفت.

بازماندگان عنوان کرد: کلاس‌های تربیت معلم قرآن به زودی از سوی موسسه برای قبول شدگان در دوره های آموزشیار قرآن برگزار می شود.

مدیرعامل مؤسسه پیامبراعظم(ص) قشم خاطرنشان کرد: از جمله دوره‌های آموزش قرآن در این مؤسسه می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ خردسالان ، نوجوانان و جوانان ، روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن اشاره کرد.