اعطای زمین ارزان در قشم برای پردیسهای دانشگاهی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اعطای زمین به دانشگاهها برای راه اندازی پردیس های دانشگاهی در قشم خبر داد و گفت: تسهیلات لازم برای دانشگاههای متقاضی راه اندازی پردیس های دانشگاهی در قشم در نظر گرفته می شود. شهریار مشیری در گفتگو با خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود: برای راه اندازی پردیس های […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اعطای زمین به دانشگاهها برای راه اندازی پردیس های دانشگاهی در قشم خبر داد و گفت: تسهیلات لازم برای دانشگاههای متقاضی راه اندازی پردیس های دانشگاهی در قشم در نظر گرفته می شود.

شهریار مشیری در گفتگو با خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود: برای راه اندازی پردیس های دانشگاهی در منطقه آزاد قشم، زمین در اختیار دانشگاههای متقاضی قرار می دهیم که قیمت این زمین ها با نرخ آموزشی محاسبه می شود که نرخ آموزشی حتی ارزان تر از نرخ خدماتی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰ هزار دانشجو در قشم در حال تحصیل هستند، ادامه داد: واحد دانشگاه آزاد اسلامی قشم بزرگترین دانشگاه جزیره قشم است که دارای ۲۲ سال سابقه فعالیت است.

مشیری اعلام کرد که در حال حاضر واحدها و پردیس های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه هرمزگان، دانشگاه شهیدبهشتی و دانشگاه شیراز در قشم فعال هستند.