اعضای هیئت مدیره انجمن قرآن و عترت قشم انتخاب شدند

اولین مجمع عمومی عادی انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم روز شنبه، ۱۵ تیرماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) قشم برگزار شد. به گزارش خبرنگار هرمز آنلاین ، در اولین مجمع عمومی عادی انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم که با حضور فعالان و اساتید قرآنی سطح شهرستان تشکیل شد، هیئت مدیره و بازرس انجمن قرآن و […]

اولین مجمع عمومی عادی انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم روز شنبه، ۱۵ تیرماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) قشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هرمز آنلاین ، در اولین مجمع عمومی عادی انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم که با حضور فعالان و اساتید قرآنی سطح شهرستان تشکیل شد، هیئت مدیره و بازرس انجمن قرآن و عترت انتخاب شدند.

در این جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید و خیرمقدم به حاضران توسط بازماندگان، مجری برنامه گزارشی از چگونگی تشکیل انجمن، وظایف و اهداف، معرفی ارکان انجمن و معرفی اعضای هیئت مؤسس انجمن قرآن و عترت ارائه شد.

در ادامه حق‌بین، مسئول برگزاری نمایشگاه قرآنی شهرستان قشم و نماینده مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم توضیحاتی درباره ضرورت تشکیل انجمن و همچنین عملکرد و خط مشی‌های انجمن در حوزه ملی و بین‌المللی به اختصار ارائه شد.

سپس در حضور نماینده مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم، اعضای هیئت رئیسه جلسه از میان اعضای انجمن انتخاب شدند.

پس از معرفی نامزدهای عضویت در هیئت مدیره و بازرس انجمن براساس فرم ثبت ‌نام کاندیداتوری عضویت و دعوت از آنان برای ارائه بیوگرافی علمی‌شان به اختصار در جلسه و اخذ و قرائت آراء، عباس بازماندگان، عبدالرسول واحدی، علی سعیدی، اسماعیل بهنیاء، حسین سعادتمند، محمود قناعت‌پیشه به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و بازرس انتخاب شدند.

این جلسه با امضای صورت جلسه مجمع عمومی عادی انجمن قرآن و عترت شهرستان قشم توسط انتخاب‌شدگان به پایان رسید.