اعضای هرمزگانی تیم فوتسال زنان ایران به بندرعباس بازگشتند

خانم ها لیلا اقبالی و فهمیه زارع پس از درخشش به همراه تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی کره جنوبی و کسب عنوان دومی این رقابت ها به بندرعباس بازگشتند. به گزارش هرمز ، مریم اقبالی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان بعد از ورود به بندرعباس گفت : با وجود بهترین کاپیتان این دوره […]

خانم ها لیلا اقبالی و فهمیه زارع پس از درخشش به همراه تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی کره جنوبی و کسب عنوان دومی این رقابت ها به بندرعباس بازگشتند.

به گزارش هرمز ، مریم اقبالی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان بعد از ورود به بندرعباس گفت : با وجود بهترین کاپیتان این دوره از فوتسال ایران پس از کسب یک قهرمانی معتبر با تیم فوتسال ملی خداحافظی کرده ام .

وی معتقد است که وی به آرزویش رسیده و اگر حمایت و پشتیبانی از تیم ملی فوتسال بانوان باقی بماند، در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری از این تیم خواهیم بود .

لیلا اقبالی درباره نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در بازی‌های داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار کرد: این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیم‌هایی که در گروه ما بودند بسیار قدرتمند ظاهر شدند. ما تصمیم گرفته بودیم که قهرمانی آسیا را بدست آوریم اما بازی برد و باخت دارد و با بدشانسی مدال طلا را از دست دادیم .

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: من حدود ده سال عضو تیم ملی بودم و با چندین کادر فنی کار کرده‌ام اما زمانی که خانم مظفر به تیم ملی آمد می‌دانستیم که با حضور او حتما می‌توانیم در آسیا مدال بیاوریم. حالا هم معتقدم اگر همین کادر در تیم ملی باقی بماند و حمایت و پشتیبانی مسوولان از این تیم ادامه یابد، پیشرفت‌های بیشتری را در فوتسال بانوان خواهیم دید .

وی که پس از کسب مقام نایب قهرمانی بازی های داخل سالن آسیا از بازی های ملی خداحافظی کرده ، در این باره گفت: من با مدال نقره تیم از بازی‌های ملی خداحافظی کردم و فکر می‌کنم که به آرزویم رسیدم. چون دوسال پیش هم تصمیم به خداحافظی گرفته بودم اما می‌خواستم با مدال از تیم ملی خداحافظی کنم به همین دلیل در آن زمان از تصمیم خود منصرف شدم اما در کره‌جنوبی وقتی هم تیمی‌هایم فهمیدند که تصمیم خود را برای خداحافظی از تیم ملی گرفته‌ام، به من قول دادند که مدال مسابقات را می‌گیرند و سر قولشان هم ماندند که من از آنها تشکر می‌کنم .

فهیمه زارع دیگر بازیکن هرمزگانی عضو بازیکن تیم فوتسال بانوان اظهار داشت:پس از نایب قهرمان شدن تیم ملی فوتسال بانوان در بازی‌های کل اعضای تیم فوتسال بانوان ایران در این رقابت‌ها زحمت کشیدند تا این موفقیت به دست آمد و ما بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم تا به فینال رسیدیم و بازی کردن مقابل تایلند و ویتنام هم یک فینال بود . ایران تلاش کرد به عنوان سرگروه بالا بیاید و به هدف خود هم رسید .

زارع افزود:در استان هرمزگان از مسولین در خواست دارم از بازیکنان فوتسال بانوان حمایت کنند ویک تیم منسجم تشکیل بدهند .

وی افزود: با وجود مشکلات مسافتی که برای گذراندن تمرین به اهواز داشتم اما تا به حال مسولین استان هیچ گونه حمایتی نداشتند وتمام هزینه ها ایاب وذهاب بر شخصی بوده است.

وی درباره‌ی ادامه مسیر تیم ملی فوتسال بانوان در میادین بین‌المللی گفت: واقعیت این است که در یکی دو سال گذشته فدراسیون فوتبال با ما همراه بوده و نتیجه‌ی این پشتیبانی را هم با این موفقیت دید. احساس می‌کنم اگر تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت‌های آینده هم شرکت کند این تیم حرف زیادی برای گفتن در میادین بین‌المللی خواهد داشت اما از جمله نقاط ضعف فوتسال بانوان نداشتن تیم‌های پایه است؛ به طوری که ما تنها یک تیم بزرگسال داریم و اگر بازیکنان این تیم سنشان بالا برود باز هم مدتی طول می‌کشد تا بتوانیم یک تیم قدرتمند را آماده کنیم. من از مسوولان می‌خواهم همچون فوتبال، برای فوتسال بانوان هم تیم‌های پایه را ایجاد کنند .

گفتنی است زارعی در این رقابت ها موفق شد سه گل برای تیم ملی کشورمان به ثمر برساند ویکی از بهترین بازیکنان ایران شناخته شود.