اعتراض نماینده اهل سنت پاوه به مولوی عبدالحمید/ مواظب باشید امثال ریگی در منطقه شما ایجاد نشود

او که عضو فراکسیون اهل سنت مجلس هم است، با اشاره به اظهارات مولوی عبدالحمید مبنی بر اینکه علت زلزله کرمانشاه این بود که مردم این منطقه گناهکار هستند، به اعتراض گفت که «یادتان باشد، مردم مرزدار کرمانشاه اجازه ندادند دشمن وارد کشور شود. شما که امام جماعت هستید در حیطه همان مسجد سخن بگویید […]

او که عضو فراکسیون اهل سنت مجلس هم است، با اشاره به اظهارات مولوی عبدالحمید مبنی بر اینکه علت زلزله کرمانشاه این بود که مردم این منطقه گناهکار هستند، به اعتراض گفت که «یادتان باشد، مردم مرزدار کرمانشاه اجازه ندادند دشمن وارد کشور شود. شما که امام جماعت هستید در حیطه همان مسجد سخن بگویید و مواظب باشید امثال ریگی در منطقه شما ایجاد نشود.»
به گزارش جهان نیوز؛ ‌در پایان جلسه علنی روز یک‌شنبه مجلس، شهاب نادری نماینده پاوه در تذکری خطاب به رئیس بنیاد مسکن خواستار تأمین سرپناه برای مردم زلزله‌زده در فصل سرما و در تذکر دیگری به وزیر نیرو خواستار کاهش قیمت برق مناطق زلزله‌زده برای استفاده مردم از وسایل گرمایشی شد.

به گزارش جوان، از سویی، او که عضو فراکسیون اهل سنت مجلس هم است، با اشاره به اظهارات مولوی عبدالحمید مبنی بر اینکه علت زلزله کرمانشاه این بود که مردم این منطقه گناهکار هستند، به اعتراض گفت که «یادتان باشد، مردم مرزدار کرمانشاه اجازه ندادند دشمن وارد کشور شود. شما که امام جماعت هستید در حیطه همان مسجد سخن بگویید و مواظب باشید امثال ریگی در منطقه شما ایجاد نشود.»

لازم به ذکر است، سخنانی که مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان در مورد علت وقوع زلزله عنوان کرده، باعث دلخوری مردمی شده که در زمان‌های مختلف در شهرشان زلزله‌ای آمده است.

او در خطبه‌های نمازجمعه اخیر عامل زلزله سرپل ذهاب یا بم را گناهان مردم دانسته و گفته که اگر در زلزله‌های قبلی به جای بحث بر سر گسل‌ها و علل دنیایی، مردم را دعوت به توبه کرده بودیم، این زلزله جدید اتفاق نمی‌افتاد.