اصلاح فرهنگ عمومی به توسعه گردشگری در قشم کمک می کند

 حجت الاسلام علی ملانوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قشم درمراسم توسعه گردشگری در تالار وحدت این شهرستان ؛ افزود :اصلاح فرهنگی عمومی در جذب و توسعه گردشگر در جزیره قشم تاثیرگذار خواهد بود . وی افزود : اقامتگاه ها وپوشش روستایی در جزیره قشم نشان دهنده فرهنگ این منطقه است و در حفظ […]

 حجت الاسلام علی ملانوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قشم درمراسم توسعه گردشگری در تالار وحدت این شهرستان ؛ افزود :اصلاح فرهنگی عمومی در جذب و توسعه گردشگر در جزیره قشم تاثیرگذار خواهد بود .

وی افزود : اقامتگاه ها وپوشش روستایی در جزیره قشم نشان دهنده فرهنگ این منطقه است و در حفظ و انتقال فرهنگ این جزیره به نقاط دیر تاثیر گذار است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قشم تاکید کرد :گردشگری بخشی از زندگی انسان هاست؛ اصلاح فرهنگ عمومی باید به گونه ای باشد که مردم ؛ گردشگر را شریک زندگی خود بدانند ولی در جزیره قشم فرهنگ عمومی در حال حاضر ضعیف یا شاید وجود ندارد .

وی ادامه داد : جزیره قشم از پتانسیل های گردشگری طبیعی زیادی  برخوردار است که این پدیده خدادای با مدیریت صحیح به روند توسعه اقتصادی هم کمک خواهد کرد .

حجت الاسلام ملانوری به ضعف و سرعت کم اینترنت در این جزیره اشاره کرد و گفت : امروزه که همه ی ملت ها دم از پیشرفت وسرعت بالای اینترنت میزنند اما جزیره قشم از ۷ روز هفته ۵ روز آن نبود وسرعت کم اینترنت برای کابران احساس می شود .

این مسئول بابیان این جمله که ما باید حامل فرهنگ باشیم نه حمال فرهنگ ؛افزود : مردم باید اذعان کنیم  که فرهنگ عمومی حاکم برجزیره قشم انطباق کامل با توسعه گردشگری ندارد ؛ مسئولین آموزش عمومی را شروع کنند و زمینه فرهنگسازی وایجاد باورهای عمومی را فراهم کنند .