استقرار ۱۰۲ شعبه اخذ رای در شهرستان قشم

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قشم گفت: تعداد ۱۰۲ شعبه برای اخذ آرای مردمی در سراسر شهرستان قشم پیش بینی شده که ۷۲ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قشم گفت: تعداد ۱۰۲ شعبه برای اخذ آرای مردمی در سراسر شهرستان قشم پیش بینی شده که ۷۲ شعبه ثابت و ۳۰ شعبه سیار است.
مهندس فرزاد دهقانی اظهار داشت: برای اخذ آرای مردمی مجموعا ۱۰۲ شعبه اخذ رای در سراسر شهرستان قشم پیش بینی شده است.

وی افزود: از این تعداد، ۷۰ شعبه در شهر قشم و بخش مرکزی، ۱۲ شعبه در بخش شهاب و ۲۰ شعبه در بخش حرا مستقر هستند.

رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دور خبرگان شهرستان قشم تصریح کرد: ۳۲ شعبه شهری به صورت ثابت و هشت شعبه نیز به صورت سیار آرای مردمی را در شهرستان قشم اخذ خواهند کرد.

دهقانی خاطرنشان کرد: در حوزه روستایی شهرستان قشم نیز فعالیت ۴۰ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار، بستر لازم برای تسهیل روند اخذ آرای مردمی فراهم شده است.

گفتنی است، بنابر اعلام دبیر ستاد انتخابات هرمزگان هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان تعیین شده که از این شمار ۸۷۶ شبعه ثابت و ۵۷۵ شعبه سیار است. همچنین از این تعداد، ۶۴۳ شعبه در حوزه مرکز، ۵۴۳ شعبه در حوزه شرق و ۲۶۵ شعبه در حوزه غرب قرار دارد.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی(بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر نیز از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.