استقبال بی نظیر نوجوانان از نمایشگاه قرآنی قشم

برپایی غرفه های ویژه نوجوانان و کودکان در نمایشگاه قرآنی قشم با جذابیت بالا و برنامه های متنوع یکی از بهترین اقدامات برای مانوس ساختن نسل جوان قشم با قرآن و عترت است. به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین از نمایشگاه قرآنی قشم ستاد اقامه نماز کشور با برگزاری مسابقات فرهنگی ، آموزش نماز و معارف اسلامی […]

برپایی غرفه های ویژه نوجوانان و کودکان در نمایشگاه قرآنی قشم با جذابیت بالا و برنامه های متنوع یکی از بهترین اقدامات برای مانوس ساختن نسل جوان قشم با قرآن و عترت است.

به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین از نمایشگاه قرآنی قشم ستاد اقامه نماز کشور با برگزاری مسابقات فرهنگی ، آموزش نماز و معارف اسلامی با زبانی ساده و جذاب کودکان و نوجوانان را با دین مبین اسلام آشنا می سازند.

 

استقبال از این برنامه های آموزشی بی نظیر است و این خود بیانگر شیوه نوین تبیلغی توسط روحانیون غرفه گلهای بهشت حجه الاسلام افشاری و غزالی است که با ذوق و شوق خاصی احکام نماز و مسائل اخلاقی را به نوجوانان آموزش می دهند.

کتاب های قصه ، شعر، نماز و کارت بازی نماز و اسباب بازی از جمله جوایز مسابقات فرهنگی  این غرفه  برای اهدا به کودکان و نوجوانان  است.