استفاده صحیح از پتانسیل جزیره ی قشم بسیاری از نیاز های کشور را تامین می کند

استاندار هرمزگان در جزیره قشم گفت: استفاده صحیح از پتانسیل جزیره ی قشم بسیاری از نیاز های کشور را تامین می کند به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین،ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح  ۱۶پروژه در شهرستان قشم افزود: جزیره قشم نگین خلیج فارس و سرزمین عجایب است که از پتانسیل بالای برخوردار است استفاده از منابع […]

استاندار هرمزگان در جزیره قشم گفت: استفاده صحیح از پتانسیل جزیره ی قشم بسیاری از نیاز های کشور را تامین می کند

به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین،ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح  ۱۶پروژه در شهرستان قشم افزود: جزیره قشم نگین خلیج فارس و سرزمین عجایب است که از پتانسیل بالای برخوردار است استفاده از منابع این شهرستان بخشی از نیازهای کشور را برطرف می کند

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر را باید مردان آسمانی بدانیم، ابراز داشت: بهره گیری از اندیشه های این مردان الهی یکی از سرمایه های بزرگ ملت ایران است.

وی همچنین با اشاره به به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد: حماسه سیاسی که با برگزاری انتخابات با شکوه ۲۴ خرداد ماه محقق شد و بی شک حضور بخش خصوصی نیز می تواند زمینه ساز خلق حماسه اقتصادی باشد.

مسعود سالاری فرماندار قشم گفت: سالن های  چند منظوره دردانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و روستای رمچاه  با اعتباری بالغ بر۵۳ میلیارد که در هفته دولت در قشم افتتاح ‌شد.

سالاری با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم عنوان است ،اظهارداشت :تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام و رهبری و همچنین شهدا از دیگر ثمرات این هفته است.

سالاری افزود : یک هنرستان ۱۰ کلاسه،دبستان ۵ کلاسه ،سالن چند منظوره در رمچاه،سالن چند منظوره در دانشگاه آزاد اسلامی درشهرو روستای به بهره برداری رسد.

پروین مدیر عامل شرکت گاز رسانی هرمزگان با اشاره به اینکه ۲۱ میلیارد تومان هزینه اجرای این خطوط شده است افزود: این طرح مزایایی چون سوخت ارزان ، پایین آمدن آلاینده ها ،حفظ محیط زیست برای این کارخانه به همراه دارد.

وی گفت : خط لوله اولیه در فاز اول از ۱۴ نقطه و در فاز دوم از ۱۷ نقطه از شهرو روستا های همجوار می گذرد .

پروین افزود: با اجرای این طرح خط انشعاب آن با درگهان یک کیلومتر و با شهر قشم ۶ کیلومتر است.