از فعالان وخیرین بهزیستی تقدیربه عمل آمد

شب گذشته در یازدهمین همایش خیرین شهرستان قشم؛ از ۱۴ نفر از خیرین این شهرستان تقدیر قدردانی شد به گزارش هرمز آنلاین  ،حسین رضایی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری قشم در این دیدارگفت: خدمت به معلولان بالاترین فضیلت الهی را به دنبال دارد و این مدال ،افتخار کارکنان بهزیستی است. وی افزود: بهزیستی […]

شب گذشته در یازدهمین همایش خیرین شهرستان قشم؛ از ۱۴ نفر از خیرین این شهرستان تقدیر قدردانی شد

به گزارش هرمز آنلاین  ،حسین رضایی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری قشم در این دیدارگفت: خدمت به معلولان بالاترین فضیلت الهی را به دنبال دارد و این مدال ،افتخار کارکنان بهزیستی است.

وی افزود: بهزیستی پشتیبان مادی ومعنوی افراد تحت پوشش است که با انگیزه و امید علیرغم مشکلات و کمبودها خدمت رسانی می کند .

وی اظهار داشت:پس از تحقق حماسه سیاسی باید همه کمک کنند تا دولت جدید بتواند حماسه اقتصادی رامحقق نماید و منویات مقام معظم رهبری عملی شود.

“شمس الهی ” رئیس بهزیستی در دیدار با خیرین،معاونین و مدیران بهزیستی شهرستان اظهارداشت :انگیزه الهی و توکل و ایمان به پاداش الهی ، بهزیستی را به نهادی مقدس مبدل ساخته است.

لازم به ذکر است؛دراین دیداررئیس بهزیستی قشم نیزضمن قبولی طاعات وعبادات ماه مبارک رمضان به تشریح عملکرد،خدمات ، مسائل ومشکلات این سازمان پرداخت.