ازظرفیت های بخش خصوصی برای عمران قشم استفاده می شود

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم گفت :در دوره جدید مدیریتی ، روند توسعه و عمران قشم بدون چشمداشت به کمک های دولتی و با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی دنبال خواهد شد. به گزارش هرمز؛دکتر شهریار مشیری سه شنبه در مراسم تودیع ومعارفه مدیران عامل این سازمان افزود: […]

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم گفت :در دوره جدید مدیریتی ، روند توسعه و عمران قشم بدون چشمداشت به کمک های دولتی و با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی دنبال خواهد شد.

به گزارش هرمز؛دکتر شهریار مشیری سه شنبه در مراسم تودیع ومعارفه مدیران عامل این سازمان افزود: برقراری و گسترش تعاملات بین المللی ،دعوت از بانک های خارجی برای ایجاد شعبه در جزیره قشم و گسترش فعالیت های صنعتی از دیگر اولویت هایی است که به طور جدی پیگیری خواهد شد.
وی بر ضرورت استفاده از نیروهای بومی در بخش های مختلف تاکید و اضافه کرد:ماهیت اجرایی و اشتغال قشم در بخش های مختلف بومی و به ویژه قشمی خواهد بود.
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد:بر اساس توصیه دبیرشورای هماهنگی مناطق آزاد کشور(اکبر ترکان) رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و به ویژه روستانشینان نقاط دورافتاده قشم، مورد توجه جدی قرار می گیرد.
وی گفت: راه اندازی اتاق های بازرگانی، جذب سرمایه گذاران خارجی و گسترش صنایع و معادن بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.
دکتر شهریار مشیری دارای مدرک دکترای معماری از دانشکده معماری تورینو ایتالیا و دوره تخصصی حفاظت از زمین ومحیط زیست از دانشکده پلی تکنیک تورینو است .
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از سال ۱۳۶۸تا سال ۱۳۸۲ به مدت ۱۵ سال و تاسیس شعبات این دانشگاه در شهرهای قشم، بندرلنگه، حاجی آباد، میناب، رودان، پارسیان و جزیره هرمز از جمله خدمات علمی وی در استان هرمزگان بشمار می رود.
مشیری در اواخر سال ۱۳۸۲ وارد هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی شد و به عضویت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در آمد.
عضویت درشورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و ریاست سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان از دیگر مناصب وی بشمار می رود.
مشیری متولد سال ۱۳۳۶ در شهر بندرعباس است.

منبع ایرنا