اردیبهشت تئاتر ایران در قشم برگزار شد

مراسم اردیبهشت تئاتر ایران با تجلیل از فعالین عرصه تئاتر شهرستان قشم برگزار شد. جانشین سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم  گفت : آنچه که امروز کشور ما از آن رنج می برد افراط و تفریط است و هنرمندان باید در این عرصه با بهره گیری از فرهنگ اسلامی و ایرانی دردها و رنج […]

مراسم اردیبهشت تئاتر ایران با تجلیل از فعالین عرصه تئاتر شهرستان قشم برگزار شد.

جانشین سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم  گفت : آنچه که امروز کشور ما از آن رنج می برد افراط و تفریط است و هنرمندان باید در این عرصه با بهره گیری از فرهنگ اسلامی و ایرانی دردها و رنج های جامعه را در قالب هنر  به گوش مسئولین برسانند.

وی افزود : اگر باب انتقاد پذیری باز شود باب تملق و چاپلوسی بسته خواهد شد و این موضوع به نفع نظام و دولت خواهد بود.

احمد حبیبی با اشاره به آزادی که در کشور وجود دارد اظهار داشت : مسئولین باید تحمل انتقاد پذیری داشته باشند و با وجود فشار و تنگ نظری ها جوانان ما در راه انحراف قرار خواهند گرفت.

IMG_5497

حسن پاروکش رئیس انجمن نمایش قشم در این آئین با ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن در سال ۹۲  موفقیت گروه های نمایشی را مدیون تلاش هنرمندان و مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم عنوان نمود و افزود : برگزاری نمایش اتوبوس جهنمی ، ملمداس ، تیمارستان ، عکاسی من وتو ، بپا سوسک رو نکشی و همچنین برگزاری جشنواره تئاتر ساحلی خلیج فارس و جشنواره تئاتر طنز و میزبانی جشنواره تئاتر منطقه ۵ از جمله اقدامات این انجمن بود که با استقبال مردم و با شور خاصی برگزار گردید.

IMG_5586

بر اساس این گزارش از آقایان محمد حکمیان ، رضا گلستانی ، رضا جعفری ، امید الماسی و عبدالرسول دریاپیما  به عنوان مفاخر عرصه تئاتر قشم تجلیل و همچنین از مهدی زارعی ، ابوذر رحیمی ، جعفر جعفری ، حامد ماهیگیر ، معصومه بازماندگان ، الهه نوروزی  ، نوشین کنف دوست حیدر پاروکش و ابوطالب احدی به عنوان فعالین عرصه تئاتر تقدیر شدند.

IMG_5582

در پایان مراسم مسئولین شعبات انجمن های نمایش در طولا آقای ابوذر رحیمی ، جزیره هرمز آقای مهدی زارعی ، روستای صلخ امینه زینلی ، جزیره هنگام احسان قویدل و جزیره لارک ابوبکر ناجی پور معرفی شدند.