ارتش مکتبی و قدرتمند حافظ امنیت یک کشور است

امام جمعه هرمز گفت: یک ارتش مکتبی و قدرتمند حافظ امنیت یک کشور خواهد بود و امروز افتخار می کنیم در آستانه روز ارتش به خود ببالیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین جایگاهی قرار دارد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با […]

امام جمعه هرمز گفت: یک ارتش مکتبی و قدرتمند حافظ امنیت یک کشور خواهد بود و امروز افتخار می کنیم در آستانه روز ارتش به خود ببالیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین جایگاهی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افزود: تلاش در جهت تحت تأثیر قرار دادن مردم مـبنـی بر عـدم حضـور در سر صنـدوق ها، دامن زدن به گسترش اختلافات حزبی و جناحی در جامعه، به وجود آوردن درگیری های فیزیکی میان طـرفـداران نامـزدهـای ریـاست جمـهوری، تخریب کردن نامزدها از جمله اهداف دشمنان در دامن زدن به اختلافات در آستانه انتخابات است.

امام جمعه هرمز بیان کرد: وحدت، همبستگی ملی و پرهیز از دوقطبی ها و یا چند قطبی های کاذب و افراطی باید مد نظر مردم قرار گیرد تا زمینه سوء استفاده و عبور از خط قرمز برای دشمنان و بدخواهان و حتی ضد انقلاب فراهم نشود.

حجت الاسلام دری با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با به ثمر رسیدن انقلاب، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند و خانواده های مسلمان و اغلب مستضعف ایرانی تشکیل می داد به رهبر انقلاب لبیک گفت و همراه با امت برای براندازی رژیم ستم شاهی برخاست و به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلابی در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاشهای خستگی ناپذیری در ابعاد مختلف آغاز کرد.

امام جمعه جزیره هرمز بیان کرد: یک ارتش مکتبی و قدرتمند حافظ امنیت یک کشور خواهد بود و امروز افتخار می کنیم در آستانه روز ارتش به خود ببالیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین جایگاهی قرار دارد.

حجت الاسلام دری اظهار داشت : قدرت انضباطی، توان تسلیحاتی، مکتبی بودن، معتقد و وفادار به نظام بودن از ویژگی های ارتش است.

حجت السلام دری با اشاره به مراسم معنوی  اعتکاف بیان کرد: در این روزها فرصتی برای جمعی از مومنان و مومنات ایجاد شد با حضور در مساجد و انجام اعمال ویژه با خدای خود خلوتی داشته باشند.

وی گفت: آیین معنوی اعتکاف در جزیره هرمز  با حضور بیش از ۲۰۰ نفر برگزار شد که بیش از ۹۵ درصد این معتکفان، جوانان بوده اند.

امام جمعه هرمز با اشاره به وجود تعدادی از کاشانه مهمان در جزیره هرمز گفت: دستگاه های اجرایی مربوطه این اماکن را ساماندهی کنند که خدای ناکرد موجب  نشود که در این مهمان کاشانه ای خلافی صورت بگیرد و این ساماندهی به نفع همه خواهد بود و خواستاریم که هر چه زود تر کار ساماندهی این اماکن انجام شود.