ارائه خدمات با نگاه حزبی و جناحی معنی ندارد

حجت الاسلام سیدمهدی تاجزاد امام جمعه رودان در جلسه شورای اداری شهرستان رودان با بیان اینکه مدیر یک دستگاه به واسطه جایگاه و مسئولیتش باید در بسیاری از امور نسبت به رعایت تقوای الهی از مردم پیش بگیرد،گفت: تقوای یک مدیر یعنی اینکه اگر یک فقر یا غنی به او مراجعه کردند، بین آن دو […]

حجت الاسلام سیدمهدی تاجزاد امام جمعه رودان در جلسه شورای اداری شهرستان رودان با بیان اینکه مدیر یک دستگاه به واسطه جایگاه و مسئولیتش باید در بسیاری از امور نسبت به رعایت تقوای الهی از مردم پیش بگیرد،گفت: تقوای یک مدیر یعنی اینکه اگر یک فقر یا غنی به او مراجعه کردند، بین آن دو نفر تفاوتی قائل نشود و باید نگاه کند چه عملی مرضی خداوند است و همان را انجام دهد.

امام جمعه رودان، تقوا در ارتباطات و مراودات را نیز یادآور شد و تصریح کرد: اگر در کارها قصد قربت کردیم، اعمال ما در حین انجام وظیفه مقبول واقع خواهد شد و وابستگی به احزاب و فلان جناح نباید ملاک عمل ما و ارائه خدمات باشد بلکه باید بر اساس حق عمل کرد.

تاجزاد، دروغ را ازعلائم بیماری روحی برشمرد و بیان داشت: دروغ از جمله آفاتی است که نباید به مدیران دستگاه ها سرایت کند و لازم نیست اگر مسئولی از عهده انجام کاری بر نمی آید دروغ بگوید، چرا که طبق روایات ما کسی که دروغ بگوید ایمان نیز ندارد.

وی اضافه کرد: هیچ کس از راه دروغ نجات پیدا نمی کند و از طرفی خداوند نیز هیچ ضرری را در دروغ نگفتن قرار نداده است.

امام جمعه رودان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر برگزاری باشکوه آیین های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: همه دنیا علیه این انقلاب فعالیت می کنند، لذا بر همه ما و به خصوص مسئولان واجب است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به هر طریق ممکن یادآوری و عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوران رژیم منحوس پهلوی این همه جنایت صورت گرفت و مفاسد زیادی را نیز پایه ریزی کرد که لازم است به خصوص برای نسل جدید انقلاب این همه ظلم دوران شاهنشاهی بازگو شود.

حجت الاسلام تاجزاد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حرکت ارزشمند و فرهنگی بسیج سپاه ناحیه رودان در راستای فرهنگ سازی در زمینه مضرات ماهواره ، گفت: لازم است که با توجه به شروع این حرکت فرهنگی و پیشگامی مردم رودان در این عرصه، ادارات شهرستان نیز با این حرکت هماهنگ شوند و همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی همچنین از زحمات سرهنگ پاسدار عباس زجردور فرمانده سپاه ناحیه رودان برای شروع این حرکت فرهنگی در شهرستان تقدیر کرد.