اختتامیه سومین دوره آموزش مدرس غواصی قشم برگزار شد

اختتامیه سومین دوره آموزش مدرس غواصی قشم با حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در مدرسه غواصی قشم برگزار شد. به گزارش هرمزآنلاین محمد رضا بذلی رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در مراسم پایانی این دوره آموزشی خطاب به مدرسین غواصی گفت: مسئولیتی که بر عهده شماست بسیار مهم است زیرا […]

اختتامیه سومین دوره آموزش مدرس غواصی قشم با حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در مدرسه غواصی قشم برگزار شد.

به گزارش هرمزآنلاین محمد رضا بذلی رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در مراسم پایانی این دوره آموزشی خطاب به مدرسین غواصی گفت: مسئولیتی که بر عهده شماست بسیار مهم است زیرا با جان متربیان  و زندگی آنها گره خورده است پس لازم است بافرا گرفتن دانش و  رعایت استانداردها دوره های آموزشی  خود را برگزار نمایید و فراموش نکنید که در برابر اعمال و رفتار خود بایستی پاسخگو باشید.

علی اکبر حاجی محمدی  مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور هم با بیان تاریخچه مدرسه غواصی قشم به عنوان اولین مدرسه غواصی در ایران و قشم گفت:دوره های آموزشی که در این مدرسه ارائه می شود شامل یک الی ۴ ستاره است و علاوه بر این دوره های عملی غواصی کشور هم در قشم برگزار می شود که این امتیاز کمک شایانی در جذب تورسیم به قشم ایفا می کند.

وی افزود جزیره قشم و به همراه سه جزیره مجاور آن هنگام ، لارک و هرمز محل مناسب و مستعدی برای رشد ورزش غواصی خلیج فارس است که در مقابل آن کشورهای جنوبی خلیج فارس از این نعمت بهره مند نیستند و بایستی از این مزیت برای توسعه ورزش غواصی استفاده نمود.

جهانبخش رئیس اداره تربیت بدنی قشم در این مراسم با تشکر از مسئولین برگزاری دوره اظهار داشت وجود ظرفیتهای ورزشهای آبی و به طور خاص آن ورزشهای زیر سطحی با وجود خلیج فارس ، نعمتی است  که ما باید با برنامه ریزی سعی کنیم شهرستان قشم را به عنوان قطب ورزشهای آبی برای جذب هم وطنان و علاقمندان از سایر کشورها درآوریم و سعی خواهیم نمود تا با ایجاد تسهیلاتی برای اسکان ، تردد و تغذیه مدارس غواصی قشم را در این راه  یاری نمائیم. .

علی بازماندگان مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد  با اشاره به سابقه ۱۸ ساله مدرسه غواصی قشم و برگزاری دوره های آموزشی توسط این مرکز گفت : بایستی به مدارس غواصی  توجه ویژه شود چرا که غواصی نه تنها به عنوان یک ورزش به تقویت روح و جسم کمک شایانی می کند بلکه به عنوان راه گشای صنعت تورسیم و معرف جاذبه های گردشگری قشم می باشد.

در پایان این مراسم گواهینامه و مجوز تدریس فراگیران دوره توسط رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورو مسئولین شهرستان به ایشان اعطا گردید.