اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح قشم برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی امام حسن مجتبی (ع)‌ با رقابت هشت یگان نظامی نیروهای نظامی و انتظامی قشم  به پایان رسید. سرهنگ لشکری فرمانده دریابانی قشم در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح با شرکت ۳۰۰ نفر از نیروهای سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی در طول مدت شش روز […]

جشنواره فرهنگی ورزشی امام حسن مجتبی (ع)‌ با رقابت هشت یگان نظامی نیروهای نظامی و انتظامی قشم  به پایان رسید.

سرهنگ لشکری فرمانده دریابانی قشم در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: اولین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح با شرکت ۳۰۰ نفر از نیروهای سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی در طول مدت شش روز به مناسبت دهه فجر در جزیره قشم برگزار شد که این مراسم برای تقدیر از تیمها و نفرات برتر این دوره از مسابقات برگزار شده است.

امام جمعه قشم هم در این مراسم آمادگی جسمانی را مورد تاکید دین اسلام برشمرد و افزود: تیر اندازی و سوارکاری از جمله ورزش هایی است که در همه روایات بر آموزش و فراگیری آن تصریح شده  است.

وی ورزش سوارکاری را از جمله ورزشهایی عنوان کرد که در قرآن ذکر شده است و پیامبر اسلام هم علاوه بر اینکه مسابقات سوارکاری را برگزارمی کردند   جوایز آن را هم خود  ایشان داده می شد.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه مراسم اظهار داشت : کار برای انقلاب هیچ موقع پشیمانی ندارد و امروز به برکت انقلاب ایران کشوری عزتمند در جهان شده است .

سرهنگ ایزدی نقش ولایت فقیه در رهبری انقلاب را بی نظیر دانست و افزود : انقلاب هایی در دیگر کشورها به وقوع پیوست اما به دلیل نبود رهبری الهی به شکست انجامیده است.

در پایان مراسم به ۱۱۴ نفر از شرکت کنندگان در مسابقات و همچنین تیمهای برتر مدال و کاپ قهرمانی داده شد و تیم ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار به عنوان تیم اول تیم دریابانی به عنوان تیم دوم و تیم قرارگاه مدینه منوره به عنوان تیم سوم جشنواره معرفی شدند.