اتومبیلران لارستانی قهرمان مسابقات رالی صحرایی قشم شد

اتومبیلران لارستانی قهرمان اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود آیتم رالی صحرایی قشم شد. مربی تیم اتومبیلرانی لارستان سه شنبه به هرمزانلاین گفت: در این دوره از رقابتها سعید کمالیان لاری در کلاس شش سیلندر با اتومبیل لندکروزر ۲F مسیر ۱۴۰۰ متری را طی کرد و بر سکوی نخست ایستاد. سهیل احمدی افزود: سعید کمالیان لاری، […]

اتومبیلران لارستانی قهرمان اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود آیتم رالی صحرایی قشم شد.

مربی تیم اتومبیلرانی لارستان سه شنبه به هرمزانلاین گفت: در این دوره از رقابتها سعید کمالیان لاری در کلاس شش سیلندر با اتومبیل لندکروزر ۲F مسیر ۱۴۰۰ متری را طی کرد و بر سکوی نخست ایستاد.

سهیل احمدی افزود: سعید کمالیان لاری، عبدالرضا حاجی زادگان و علی فرامرزی زاد اعضای تیم لار را تشکیل می دادند و مهدی مغلی، مهراب حاجی زادگان و سهیل احمدی لاری به عنوان نقشه خوان آنها را هدایت کردند.

وی ادامه داد : این دوره از مسابقات در سه کلاس چهار، شش و هشت سیلندر با خودرو دو دیفرانسیل (چهارمحور) از جمله هامر H2 و H3، لندکروزر GXR، ۲Fو۴/۵F، پاژن GLD، پرادو، هایلوکس و نیسان اکسترا در زمینی صخره ای دارای ماسه بادی و خاک سنگ برگزار شد.

اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود آیتم رالی صحرایی با حضور ۴۰ شرکت کننده از استان های هرمزگان، فارس و کرمان در قشم برگزارشد.

منبع ایرنا