آیت الله نعیم آبادی :علما حافظان مرزهای مذهبی ؛ فکری ایران هستند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بابیان این که دشمنان بدنبال اختلاف در بین مسلمانان هستند ؛ افزود: علما حافظ مرزهای مذهبی ؛ فکری ایران هستند .  آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر چهارشنبه در نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان قشم در سالن فرمانداری این شهرستان گفت: بیداری اسلامی و حفظ  افکار مذهبی توسط […]

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بابیان این که دشمنان بدنبال اختلاف در بین مسلمانان هستند ؛ افزود: علما حافظ مرزهای مذهبی ؛ فکری ایران هستند .

 آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر چهارشنبه در نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان قشم در سالن فرمانداری این شهرستان گفت: بیداری اسلامی و حفظ  افکار مذهبی توسط علمای دینی شکل می گیرد .

وی افزود:  نقش علمای فرهیخته ما در طول دوران تاریخ پرفراز و نشیب اسلام تبیین فرهنگ انسان ساز اسلام است .

آیت الله نعیم آبادی با تاکید براینکه اگر ما ملت واحده و دور از هیاهوهای سیاسی و جناحی باشیم و در راستای منویات رهبری قدم برداریم، خیلی سریع به اهداف بلند نظام دست می یابیم، افزود: وحدت و یکپارچگی ملت، آمریکا و حتی تمام جهان را مقابل ایران به زانو در می آورد .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه بیان داشت:دشمنان نمی تواند به وحدت شیعه وسنی در ایران خدشه وارد کند، مگر اینکه عملکرد خود ما باعث وارد شدن خدشه به این وحدت شود.

وی تاکید کرد : روحانیت اهل سنت و اهل تشیع وظیفه ای سنگین برای حفظ این وحدت در این شهرستان دارند، باید بسیار هوشیار و مراقب باشند.

به گفته وی طرح هرموضوع اختلاف برانگیز از سوی هرکس می تواند فضای وحدت و دوستی شیعه وسنی را در جامعه تحت تاثیر قرار دهد که نتیجه آن سود بردن دشمن و زیان دیدن مسلمان هاست.

آیت الله نعیم آبادی به نقش وهابیت در ایجاد اختلاف قومی مذهبی اشاره کرد و گفت:هدف اصلی وهابیون اختلاف بین شیعه و سنی و اختلاف های قومی در ایران است

وی بیان کرد: اتحاد و همکاری علمای شیعه و سنی از رخنه وهابیون در دل مسلمانان جلو گیری می کند .