آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری بسیج درقشم برگزارشد

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری درشهرستان قشم  شنبه شب  با جمعی از مسولین و هنرمندان این شهرستان در سالن تالار آئینه برگزار گردید. به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین؛ محمد امین ذاکری دبیربرگزاری جشنواره در آیین اختتامیه مراسم جشنواره فرهنگی هنری در قشم گفت: هدف اصلی، حمایت این هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری است […]

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری درشهرستان قشم  شنبه شب  با جمعی از مسولین و هنرمندان این شهرستان در سالن تالار آئینه برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین؛ محمد امین ذاکری دبیربرگزاری جشنواره در آیین اختتامیه مراسم جشنواره فرهنگی هنری در قشم گفت: هدف اصلی، حمایت این هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری است .

وی افزود: اگر قرار باشد در تئاتر حرفی بزنیم باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مختصات همه معایب و مشکلات این حوزه را پیدا کنیم ومشکلات آن را حل کنیم و این نقطه آغازین ما برای یک برنامه‌ریزی منسجم و درست در این عرصه باشد که امیدواریم با بضاعت‌ها و شرایط جدید تحولات اساسی و مثبتی را در حوزه موثر هنر تئاتر ایجاد شود.

ذاکری نسل جوان ایرانی را موظف به هوشیار بودن دانست؛و از جوانان خواست که در مقابل هر نوع تحریفی ، از کیان سرزمین ملی خود دفاع کنند .

دبیر جشنواره با بیان اینکه هدف اصلی جشنواره پس از اختتامیه است، گفت: هدف اصلی، حمایت این هنرمندان در عرصه‌های مختلف است تا بتوانند به شکل حرفه‌ای استعدادهای خود را در عرصه‌های دیگر شکوفا کنند و سال آینده به کمک این دوستان جشنواره‌ای قوی‌تر و پر محتواتر برگزار کنیم .

اسامی برگزیدگان جشنواره به شرح ذیل است :

عنوان مقام                        نام ونام خانوادگی              

مقام اول گروه سرود           سکینه رئیسی            

مقام دوم گروه سرود           کمیل جعفری              

مقام سوم سرود                 ابوبکرناجی پور         

بهترین شعر                    عباس ذاکری            

بهترین شعر                    علیرضا تیشه برپا          

بهترین اهنگ ساز            ابوذر رحیمی             

بهترین نوازنده                 یحیی دل سفیدی        

بهترین مربی                  سکینه رئیسی            

بهتری داستان کوتاه         امیربرادران؛رضا وجوادجعفری