آیت الله نعیم آبادی:نتیجه ی قرآن نجات از آتش جهنم است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در قشم گفت: :نتیجه ی قرآن نجات از آتش است . به گزارش هرمزآنلاین آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه قرانی در محل سالن نمایشگاه این شهرستان افزود: قران دارای مراتب گوناگون است به طوری که انسان برای نیل به […]

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در قشم گفت: :نتیجه ی قرآن نجات از آتش است .

به گزارش هرمزآنلاین آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه قرانی در محل سالن نمایشگاه این شهرستان افزود: قران دارای مراتب گوناگون است به طوری که انسان برای نیل به مرتبه*ی* بالاتر نیازمند رهایی و گذر از مرتبه*ی* پیشین است قرآن کریم این مرتبه ها را از بین می برد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل نگاه استکبار جهانی به انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان در طول سال های بعد از انقلاب در مقاطع مختلف بارها و بارها تلاش کردند مردم ایران را از مسیری مساجد وقرآن، باز بدارند، غافل از اینکه مردم ما دست آنها را خوانده اند.

نعیم آبادی افزود:حماسه اقتصادی زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که فرهنگ کار در جامعه به خوبی تفسیر شود،کارهای اساسی وتولیدی مانند دامداری،کشاورزی را نباید در جامعه زشت جلو داد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اختلافات شخصی و سلیقه ای برخی افراد در مذهب شیعه و سنی باعث سوء استفاده دشمن و بد نشان داده شدن چهره اسلام می شود

.

نعیم آبادی در پایان تصریح کرد: قرآن تنهاترین هدایت گری است که خطا واشتباه درآن وجود ندارد.