آمریکا برای دستیابی به منافع خود هر جنایتی را مرتکب می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم گفت :به مناسبت ۱۲ تیر ماه سالروزحمله دد منشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس مراسم یادبود شهدای ایرباس فردا ساعت ۱۷:۲۰ درجزیره هنگام برگزارمی شود. وی به اهداف برگزاری این گرامیداشت اشاره کرد و گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم گفت :به مناسبت ۱۲ تیر ماه سالروزحمله دد منشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در آبهای خلیج فارس مراسم یادبود شهدای ایرباس فردا ساعت ۱۷:۲۰ درجزیره هنگام برگزارمی شود.

وی به اهداف برگزاری این گرامیداشت اشاره کرد و گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم این پرواز و آشنایی نسل جوان ایرانی با چهره خبیث و بی‌رحم آمریکا از اهداف برگزاری این گرامیداشت است.

سرهنگ ماندگاری به اهداف برگزاری این گرامیداشت اشاره کرد و گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم این پرواز و آشنایی نسل جوان ایرانی با چهره خبیث و بی‌رحم آمریکا از اهداف برگزاری این برنامه است.

وی بیان داشت: این جنایت فراموش ناشدنی نشان داد که حاکمان بی خرد و ضد بشر کاخ سفید، نه تنها از جنایات حیرت انگیز هیروشیما و ناکازاکی پشیمان نیستند، بلکه در هر مقطعی از تاریخ حیات ننگین خود برای دستیابی به منافع استکباری به تکرار آن مبادرت می ورزند

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری گل افشانی محل سقوط هواپیمای مسافربری و تشکیل زنجیره انسانی در جزیره هنگام و همچنین برگزاری مراسم و بیان خاطرات در مسجد امام رضا(ع) جزیره هنگام را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان نمود.

گل افشانی محل سقوط هواپیمای مسافربری و تشکیل زنجیره انسانی در جزیره هنگام و همچنین برگزاری مراسم و بیان خاطرات در مسجد امام رضا(ع) جزیره هنگام را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان نمود.

 هواپیمای ایرباس ۳۰۰ متعلق به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران که از تهران عازم دبی بود (تهران- بندرعباس- دبی) در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست و طبق برنامه پیش‌بینی شده, قرار بود این هواپیما با شماره پرواز ۶۵۵ با دویست و نود سرنشین (۱۵۶ مرد ۵۳ زن ۵۷ کودک ۲ تا۱۲ساله و۸ کودک زیر دو سال و ۴۲ نفر با ملیتهای یوگسلاو، پاکستانی، هندی، عرب و ۱۶ خدمه پروازی درساعت ۱۰ صبح به مقصد دوبی پرواز کند که توسط ناوگان آمریکایی مورد حمله قرار گرفت.