آمارفارغ التحصیلی دانشگاه آزادواحدقشم در یک سال گذشته اعلام شد

قشم ازاد – رئیس انشگاه آزاد اسلامی واحد قشم  فارغ التحصیلی دو هزار و ۲۰ دانشجو از این دانشگاه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری قشم ازاد ؛ دکتربیژن عابدینی رئیس دانشگاه آزاد شهرستان قشم در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان در محل دانشگاه ازاد این شهرستان ؛ افزود: دانشگاه آزاد قشم به لحاظ […]

قشم ازاد – رئیس انشگاه آزاد اسلامی واحد قشم  فارغ التحصیلی دو هزار و ۲۰ دانشجو از این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قشم ازاد ؛ دکتربیژن عابدینی رئیس دانشگاه آزاد شهرستان قشم در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان در محل دانشگاه ازاد این شهرستان ؛ افزود: دانشگاه آزاد قشم به لحاظ جذب دانشجو مدت یک سال است که رتبه برتر استان را داراست و بیشترین جذب دانشجو به تناسب درجه واحد در این دانشگاه داشته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم به لحاظ رعایت استانداردهای در سال جاری موفق شد در بین ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی کشور رتبه ی چشمگیری را به خود اختصاص دهد.

عابدینی کمبود نیروی انسانی و هیئت علمی را از مشکلات اساسی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: جذب هیئت علمی و مکان ساختمان پژوهش در برنامه‌های اولویت‌ دار دانشگاه آزاد اسلامی قشم است و بزودی این ساختمان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به تجهیز مکان های آموزشی در این دانشگاه اشاره کرد و، گفت: در کنار افزایش رشته‌ها، فراهم کردن تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی در راستای کیفیت بخشی به خروجی دانشگاه را به جدیت دنبال کردیم که اموزه شاهد مکان آموزشی بیسار خوبی هستیم.

این مسئول نگاه دانشگاه آزاد به حوزه پژوهش را نگاه ویژه عنوان کرد و بیان داشت: هیئت علمی دانشگاه آزاد قشم در چند سال اخیر ۱۰۶ مقاله‌؛۴۲ هزارکتاب مرجع ؛ ۳۱ هزار کتاب تخصصی ؛ در کتابخانه  این دانشگاه جهت استفاده دانشجویان و اساتید وجود دارد.

وی افزود:اعضای هیئت علمی واحد قشم به ارائه ۴۸ طرح پژوهشی دراین چندسال پرداخته که با استقبال روبه‌رو شده است.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه آزاد با کمک یک میلیون تومانی حضرت امام خمینی (ره) راه اندازی شد و اکنون نیز به شهریه دانشجو اتکا دارد، افزود: دانشگاه ازاد واحد قشم بهترین مکان برای آموزش و تکامل دانشجویان در سطح استان هرمزگان است.

وی تربیت دانشجوی پایبند به اصول با اعتقادات قوی اسلامی را مستلزم کار فرهنگی در دانشگاه دانست و اظهار داشت: دانشگاه ازاد اسلامی واحد قشم این افتخار را دارد که که درمسایل فرهنگی در دانشگاه های استان حرف اول را می زند نمونه بارز آن کارهای فرهنگی در ایام محرم بود