آغاز ثبت نام طرح مادران حافظ قرآن در قشم

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم گفت : آغاز ثبت نام مرحله جدید طرح مادران حافظ قرآن کریم همزمان با فعالیت نمایشگاه علوم قرآنی قشم شروع شد. عباس بازماندگان افزود : این طرح در راستای اشاعه فرهنگ حفظ قرآن و چشم انداز ۱۰ میلیون حافظ قرآن در مدت ۴ سال است که در محل موسسه […]

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) قشم گفت : آغاز ثبت نام مرحله جدید طرح مادران حافظ قرآن کریم همزمان با فعالیت نمایشگاه علوم قرآنی قشم شروع شد.

عباس بازماندگان افزود : این طرح در راستای اشاعه فرهنگ حفظ قرآن و چشم انداز ۱۰ میلیون حافظ قرآن در مدت ۴ سال است که در محل موسسه برگزار می گردد.

وی بیان داشت : هدف از این طرح آشنایی مادران با حفظ قرآن و تربیت آنها به عنوان مربیان حفظ در خانه است تا از این طریق بتوانیم مربیانی در خانه ها داشته باشیم.

بازماندگان اظهار داشت : این  طرح در مرحله اول حفظ یک جزء از قرآن را آغاز می کند و در صورت استقبال خانواده ها ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل موسسه پیامبراعظم(ص) افزود : با حضور در این طرح امیدواریم که خانواده های ما با قرآن انس بیشتری داشته باشند چرا که اعتقاد داریم مادر خانواده می تواند به عنوان محور تربیتی تاثیر بسیاری را در خانواده داشته باشد.

وی در ادامه افزود طرح های دیگر فرهنگی و قرآنی در موسسه اجرا می شود که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به غرفه موسسه در نمایشگاه علوم قرآنی قشم  و یا از طریق سایت موسسه  ثبت نام نمایند.