آغاز به کار جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح قشم

افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح قشم با حضور ۸ تیم از یگانهای نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان قشم که مزین به نام امام حسن(ع) می باشد در دومین روز دهه مبارک فجربا حضور تیمهای شرکت کننده ،‌مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان  در سالن تختی قشم برگزار شد. سرهنگ لشکری فرمانده […]

افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح قشم با حضور ۸ تیم از یگانهای نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان قشم که مزین به نام امام حسن(ع) می باشد در دومین روز دهه مبارک فجربا حضور تیمهای شرکت کننده ،‌مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان  در سالن تختی قشم برگزار شد.

سرهنگ لشکری فرمانده دریابانی شهرستان قشم بعنوان میزبان جشنواره گفت : آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در اولین سطح آمادگی رزمی آنها قرار دارد و هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط و  انگیزه برای کارکنان نظامی و انتظامی است.

وی افزود : این جشنواره با شرکت هشت تیم و ۱۶۰ ورزشکار از یگان های دریابانی ، نیروی انتظامی ، پهباد سپاه ، ناوتیپ ۱۱۲ سپاه ،‌یگان حفاظت سپاه فرودگاه  ، پلیس فرودگاه ،  ناحیه مقاومت قشم  و قرار گاه مدینه نیروی زمینی سپاه از تاریخ ۱۳ بهمن الی ۱۹ بهمن در سالن های ورزشی  جزیره قشم برگزار می شود.

فرمانده دریابانی قشم رشته های ورزشی این جشنواره را  شنا ، تیر اندازی ، دارت ، دو و میدانی ، والیبال ،‌فوتسال ،‌تنیس روی میز و طناب کشی اعلام کرد و بیان داشت به نفرات و  تیمهای منتخب جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار در ادامه این مراسم گفت: در قرآن کریم  ارزش آمادگی جسمانی در کنار  دانش امده است و یکی از دلایل انتخاب فرمانده سپاه بنی اسرائیل که توسط خداوند بیان شده است قوی بودن از نظر جسم و داشتن علم بود.

اجرای حرکات نمایشی و رزمی از دیگر برنامه های این مراسم بود.