آزمون سراسری ۹۲ در منطقه آزاد قشم برگذار شد

مدیر موسسه ی آموزش عالی قشم، از برگذاری آزمون سراسری سال ۹۲، در منطقه آزاد قشم، همزمان با سایر نقاط ایران و طی سه روز متوالی خبر داد.به گزارش هرمز انلاین، دکتر حیدر لطفی گفت: در طول روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه، و در هماهنگی کامل با سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون سراسری رشته […]

مدیر موسسه ی آموزش عالی قشم، از برگذاری آزمون سراسری سال ۹۲، در منطقه آزاد قشم، همزمان با سایر نقاط ایران و طی سه روز متوالی خبر داد.به گزارش هرمز انلاین، دکتر حیدر لطفی گفت: در طول روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه، و در هماهنگی کامل با سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون سراسری رشته های علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی، زبان های خارجه و علوم انسانی، با حضور افزون بر ۲۸۰۰ داوطلب، از سوی موسسه ی آموزش عالی قشم، وابسته به سازمان منطقه آزاد قشم، و در محل دایمی نمایشگاه های قشم برگذار شد.

دکتر لطفی، با بیان این که سالن نمایشگاه های قشم بهترین مکان موجود در شهر قشم برای این منظور است، اضافه کرد: سالن نمایشگاه ها از گنجایش چهار هزار صندلی برخوردار است و در هر نوبت نزدیک به ۸۰۰ نفر در محل برگذاری آزمون حاضر شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مشارکت سازمان منطقه آزاد و دستور مدیرعامل این سازمان، جناب آقای دکتر حیدری پور، امکانات و زیرساخت های لازم برای برپایی ی هر چه بهتر آزمون ها در نظر گرفته شد و امکانات کافی فراهم آمد.

مدیر موسسه ی آموزش عالی قشم از دیگر سازمان ها و ادارات دخیل در برگذاری آزمون سراسری ۹۲، از جمله فرمانداری، آتش نشانی، اورژانس، برق، آب و به ویژه نیروی انتظامی نیز یاد و قدردانی کرد.
برگذاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه های کشور را در شهر قشم پیش از این اداره ی آموزش و پرورش این شهرستان بر عهده داشت و از سه سال پیش تا کنون اجرای این رویداد مهم به سازمان منطقه آزاد قشم سپرده شده است.