آزمون دوره های تربیت معلم روخوانی قرآن درقشم برگزار شد

۱۵۰ نفر برای پذیرش در آزمون دوره های تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن در قشم با هم به رقابت پرداختند. مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) در گفت و گو با خبرنگار هرمزآنلاین گفت: نخستین آزمون دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم شب گذشته در حسینیه مسجد صاحب الزمان(عج) قشم برگزار و ۱۵۰ […]

۱۵۰ نفر برای پذیرش در آزمون دوره های تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن در قشم با هم به رقابت پرداختند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی پیامبراعظم(ص) در گفت و گو با خبرنگار هرمزآنلاین گفت: نخستین آزمون دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم شب گذشته در حسینیه مسجد صاحب الزمان(عج) قشم برگزار و ۱۵۰ نفر خواهر و برادر با هم به رقابت پرداختند.

عباس بازماندگان افزود: در این آزمون داوطلبان به سوالات کتبی پیرامون قواعد روخوانی و مفاهیم قرآن و سوالات شفاهی در زمینه روخوانی و روان خوانی قرآن پاسخ دادند.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ۲ ماهه است و افرادی که موفق به کسب رتبه شوند از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به آنان گواهینامه داده می شود.

مدیرعامل موسسه پیامبراعظم(ص) قشم گفت: پذیرفته شدگان در این دوره به عنوان معلم روانخوانی و روخوانی قرآن کریم در اجرای طرح نهضت قرآن آموزی با دارالقرآن الکریم و موسسات قرآنی همکاری می کنند.

بازماندگان افزود: این دوره آموزشی با همکاری دارالقرآن الکریم استان هرمزگان و انجمن قرآن و عترت قشم با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان برای تدریس در کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی  انجام شده است.

وی با اشاره به دوره های قرآنی در قشم افزود : دوره های حفظ قرآن نیز از دیگر فعالیت های موسسه پیامبراعظم(ص) قشم است که در حال اجراست.