آزادگان مفاخر و ذخایر گرانبهای ایران هستند

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی بمناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن، از آنان به عنوان مفاخر و ذخایر گرانبهای نظام جمهوری اسلامی ایران نام برده است. دکتر علی اکبر شعبانی فرد در این پیام آورده است: آزادگان به عنوان پیشتازان حمایت از جایگاه ولایت، در تلاش برای آبادانی میهن اسلامی از هیچ کوششی […]

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی بمناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن، از آنان به عنوان مفاخر و ذخایر گرانبهای نظام جمهوری اسلامی ایران نام برده است.
دکتر علی اکبر شعبانی فرد در این پیام آورده است: آزادگان به عنوان پیشتازان حمایت از جایگاه ولایت، در تلاش برای آبادانی میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

متن کامل پیام دکتر شعبانی فرد بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد یادآور ورود نخستین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که این روز فراموش نشدنی برای همیشه در تاریخ پر افتخار ملت قهرمان ایران ثبت گردید.

آزادگان بعنوان پیشتازان حمایت از ولایت و رهبری همانند کوهی استوار برای ایرانی آباد و سرافراز با قامتی استوار در برابر همه سختی ایستاده و از هیچ کوششی فرو گذار نیستند و در حقیقت می توان آنان را مفاخر و ذخایر گرانبهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

فرزندان حضرت امام خمینی (ره)، راد مردانی هستند که در دوران اسارت تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص گذاشتند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها از باورهای دینی و انقلابی خود در وفاداری به انقلاب و آرمان های روح الله، دست بر نداشته اند.

عزیزان آزاده با ایستادگی در برابر سخت ترین شکنجه های مزدوران بعثی ثابت کردند که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ ترین کسان به قضای الهی بودند.

خانواده محترم آزادگان نیز که با صبر مثال زدنی خود، دوران اسارت عزیزانشان را تحمل کردند، مایه افتخار و مباهات ملت بزرگ ایران هستند و امروز همه ما باید قدردان این وفاداران به نظام اسلامی باشیم.

نخستین گروه از آزادگان سرافراز میهن اسلامی در ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ با استقبال پرشکوه ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران، به کشور بازگشتند.