آرش قشم فینالیست لیگ دو شد

درادامه مسابقات فوتبال دسته دوم قشم در مرحله نیمه نهایی دوتیم آرش و والفجر به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم والفجر اولین گل بازی را توسط محمد غازی به ثمر رساند اما در دقیقه ۴۲    عیسی رحیمی از تیم آرش گل تساوی را وارد دروازه کرد. دوتیم با همین نتیجه به […]

درادامه مسابقات فوتبال دسته دوم قشم در مرحله نیمه نهایی دوتیم آرش و والفجر به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم والفجر اولین گل بازی را توسط محمد غازی به ثمر رساند اما در دقیقه ۴۲    عیسی رحیمی از تیم آرش گل تساوی را وارد دروازه کرد.

دوتیم با همین نتیجه به رختکن رفتند ودر نیمه دوم   برهان شاکری از تیم والفجردر  دقیقه۶۸ اخراج شد و با یک بازیکن کمتر به کارخود ادامه داد.

 تیم آرش در دقیقه ۷۶   توسط محمد خواجه نژاد به گل دوم دست یافت  و این نتیجه تا پایان بازی  بدون تغییر باقی ماندتا تیم آرش علاوه بر راهیابی به فینال این مسابقات حضور خود را در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قشم در سال آینده مسجل نماید.

در پایان این  دیدار شاهد حواشی بودیم که  پس از سوت پایان بازی دروازه بان والفجر ( عمران سرودی ) و پس از آن بازیکن اخراجی (برهان شاکری ) به طرف داور حمله ور شدند وقصد درگیری با داوران را داشتند .

تماشاگران  با عمل این دو بازیکن تحریک شدند و به طرف داوران هجوم بردند و با پرتاب سنگ ودیگر اشیا  از داوران پذیرایی نمودند .

پس از اتفاقات امروز بنا به گفته رییس هیات فوتبال دیدار روز یکشنبه (استقلال – شناورسازی ) به جهت عدم امنیت برگزار نمی شود و تاریخ برگزاری آن متعاقبا” اعلام میگردد.