آخرین وداع مردم قشم با پدر سردار شهید ذاکری

مراسم تشییع حاج تراب ذاکری  پدر سردار شهید غلامشاه ذاکری با شکوه خاصی و با حضور اقشار مردم ، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولین شهرستان و استان و همرزمان فرزند شهیدش در شهر قشم برگزار گردید. مرحوم حاج تراب ذاکری قشمی ، بزرگ خاندان ذاکری قشمی در خانواده ای اصیل ، متدین و محب […]

مراسم تشییع حاج تراب ذاکری  پدر سردار شهید غلامشاه ذاکری با شکوه خاصی و با حضور اقشار مردم ، خانواده شهدا و جانبازان و مسئولین شهرستان و استان و همرزمان فرزند شهیدش در شهر قشم برگزار گردید.

مرحوم حاج تراب ذاکری قشمی ، بزرگ خاندان ذاکری قشمی در خانواده ای اصیل ، متدین و محب اهل بیت علیهم اسلام در شهر قشم بدنیا آمد و  عمر خود را صرف خدمت به مردم شریف جزیره قشم کرد.وی حدود هفتاد سال متولی و چهل سال امام جماعت مسجد علی ابن علی طالب(ع) قشم را برعهده داشت.

ایشان در شکل گیری جنبش انقلاب اسلامی در قشم نقش اساسی ایفا نمود خانه ایشان ملجا و مامن روحانیت مبارز در زمان انقلاب بود و در دوران دفاع مقدس مسئولیت ستاد پشتیبانی جنگ را بر عهده داشت این در حالی بود که فرزند ایشان سردار شهید غلامشاه ذاکری فرمانده سپاه قشم هم در دوران جنگ جان خود را تقدیم ایران اسلامی کرد.

حاج تراب ذاکری قشمی ملجا عموم مردم قشم و بالاخص شیعیان این جزیره بود و بر شکل گیری وحدت بین شیعیان و برادران اهل تسنن تاکید و همت می گمارد سرانجام ایشان در سن ۸۹ سالگی و در هنگام آخرین غروب ماه مبارک رمضان و هنگام اذان دعوت حق را لبیک و بسوی خالق یکتایش پرواز کرد.

حضور با شکوه مردم قشم اعم از شیعه وسنی در مراسم تشییع ایشان نشان دهنده جایگاه معنوی حاج تراب ذاکری در دل آحاد شهروندان قشم بود که آمده بودند در آخرین لحظات قدردان این یار امام و رهبری و خانواده شهید باشند.