آب و برق مشکل اصلی روستاهای قشم

داوود اسلامی ، نماینده دهیاران بخش شهاب و دهیار روستای رمچاه درنشست بررسی مشکلات روستاهای قشم که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد، اظهار داشت : ما به عنوان مسئول خود را جای روستانشینان قرار بدهیم که با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف و شروع فصل طاقت فرسای تابستان مجبور هستند بدون سیستم […]

داوود اسلامی ، نماینده دهیاران بخش شهاب و دهیار روستای رمچاه درنشست بررسی مشکلات روستاهای قشم که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد، اظهار داشت : ما به عنوان مسئول خود را جای روستانشینان قرار بدهیم که با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف و شروع فصل طاقت فرسای تابستان مجبور هستند بدون سیستم های خنک کنند فصل گرما را سر کنند .

وی افزود : برخی منازل در روستاها برای دریافت سند مالکیت و گرفتن حق انشعاب آب و برق و بعضی ها برای تغییر فاز برق از تک فاز به سه فاز دچار مشکل شده اند که جا دارد مسولان این شهرستان برای رفع این مشکل راه حلی پیدا کنند .

نماینده دهیاران بخش شهاب ضمن تشکر از ریاست آب و فاضلاب روستایی قشم که تلاش زیادی برای آبرسانی به روستاها داشته اند با ابراز یک گلایه گفت : برخی روستاها مثل گیاهدان و پی پشت با فرسودگی لوله های آب مواجه هستند و بعضی مواقع تا یک ماه هم به دلیل ترمیم لوله های فرسوده آب آنها قطع می شود که باید این لوله ها تعویض شود .

اسلامی ادامه داد : در این میان بعضی از روستا ها هم هستند که شبکه لوله کشی آب صورت گرفته ولی به دلایلی آب هنوز به مردم نرسیده است که جای دارد با همکاری آب و فاضلاب روستایی ، دهیاران و مسولان زی ربط این مشکل هم حل شود و مردم از آب شرب لوله کشی استفاده کنند .

وی در پایان با بیان اینکه دهیاران ناظر بر کارهای روستاها هستند ، گفت : دهیاران نباید خود را درگیر مسایل غیر از چارچوب مشخص شده و غیر ضروری کنند .